تصویر ژل شستشوی صورت مناسب پوست خشک و حساس پیرلو

ژل شستشوی صورت مناسب پوست خشک و حساس پیرلو

Pirlo Sensi Pir Hydrating Gel - Dry And Sensitive

تولید کننده: پیرلو
وضعیت کالا: اتمام موجودی
کد کالا: 6269855802540
۲۸۸,۰۰۰ تومان
اشتراک گذاری
سوال خود را بپرسید

ویژگی های محصول :

  • پاک کننده آرایش و آلودگی ها . 
  • باخاصیت مرطوب کنندگی .
  • آبرسانی عمقی به پوست .
  • شفاف و روشن کننده پوست صورت .

نحوه مصرف :

مقداری از ژل شستشوی صورت پیرلو را با دست ماساژ دهید تا کف ایجاد شود سپس بر روی پوست مرطوب ماساژ دهید و در نهایت آبکشی نمایید .

توضیحات :

ژل شستشوی صورت پیرلو مناسب پوست خشک و حساس یک پاک کننده عالی برای تمام آلودگی ها و آرایش باقی مانده بر روی پوست شما می باشد . این ژل با خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی بالا به روشن شدن و شفاف شدن پوست شما کمک بسیاری می کند . علاوه بر این ها هیچگونه حساسیتی بر روی پوست شما ایجاد نخواهد کرد . این محصول ضد خارش ، سوزش و ضد التهاب هست و برای پوست های خشک و حساس کاملا مناسب می باشد . 

روزانه آلودگی ها و آلاینده های زیادی بر روی سطح پوست ما می نشیند . ما در طی روز از انواع مختلفی از محصولات آرایشی مانند کرم ضد آفتاب ، سفید کننده ها و ... بر روی پوستمان استفاده می کنیم . محصولاتی که بر روی پوست ما سنگینی ایجاد کرده و باعث مسدود شدن منافذ پوست می شوند . در نتیجه در صورت پاک نشدن از روی پوست به پوست شما آسیب وارد کرده و نمی گذارند تا پوستتان به خوبی تنفس کند . پاک کننده ها از ضروری ترین محصولات مراقبتی پوست می باشند . پاک کننده ها جزئی جدا نشدنی از روتین پوستی شما به حساب می آیند . چرا که سلامت پوست شما در قدم اول وابسته به این محصولات است . اما باید توجه کرد که حتما پاک کننده ای مناسب پوستتان انتخاب کنید .

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها
whatsapp