تصویر درمارولر اکسکلوسیو

درمارولر اکسکلوسیو

Exclusive dermaroller

وضعیت کالا: اتمام موجودی
کد کالا: 00248017
۲۲۴,۰۰۰ تومان
اشتراک گذاری
سوال خود را بپرسید

ویژگی های محصول :

  • درمارولر منجر به افزایش کلاژن سازی پوست می گردد . 
  • استفاده از درمارولر منجر به بهبود کلی وضعیت پوست و جوانسازی آن می گردد .
  • درمارولر هیچ گونه عوارض جدی و خطرناکی ندارد و می توان آن را روشی ایمن و کاملا بدون خطر دانست .
  • استفاده ار درمارولر به هزینه کمی نیاز دارد و از نظر اقتصادی به صرفه می باشد .
  • تمامی افراد با هر نوع پوستی می توانند این روش را مورد استفاده قرار دهند .
  • درمارولر را می توان در تمام نواحی پوست صورت ، بدن و سر مورد استفاده قرار داد .
  • استفاده ار درمارولر به راحتی امکان پذیر است .

نحوه مصرف :

قبل از استفاده از درمارولر پوست خود را کاملا از آلودگی ها ، کثیفی و چربی تمیز کنید . برای اینکار می توانید از شوینده های مناسب پوست خود استفاده کنید . همچنین اگر پوست خشکی دارید بهتر است قبل از استفاده از کرم های مرطوب کننده استفاده نمایید .

دستگاه درمارولر را قبل و بعد از استفاده با آب داغ یا الکل تمیز و ضد عفونی کنید .

اگر پوست حساسی دارید توصیه می کنیم قبل از استفاده از درمارولر از یخ و یا کرم های بی حس کننده استفاده کنید .

درمارولر را روی تمامی نواحی پوست خود در تمامی جهات بالا ، پایین ، چپ و راست بکشید . در هر ناحیه حدود 4 الی 5 بار دستگاه را حرکت دهید . نه بیشتر .

بعد از پایان استفاده از درمارولر مجدد پوست خود را با شوینده مناسب بشویید .

توضیحات :

بعد از درمارولینگ از کرم های لایه بردار و محرک پذیر استفاده نکنید . بعد از استفاده از درمارولر پوست ناحیه مد نظر بسیار حساس و تحریک پذیر می باشد . از این رو استفاده از محصولات لایه بردار و به طور کلی محصولاتی که دارای خاصیت اسیدی هستند منجر می گردد پوست آن ناحیه قرمز و ملتهب شود . بنابراین حداقل تا یک هفته از استفاده این محصولات بپرهیزید . می توانید در زمان استفاده از درمارولر از کرم ها و محصولات مراقبتی پوست استفاده کنید . چرا که جذب آن ها تا حدود 200برابر بیشتر خواهد بود و در نتیجه تاثیر گذاری دو چندانی دارند .

بعد از درمارولر با توجه به فرو رفتن سوزن به درون پوست منافذ پوستی باز می شوند از این رو نباید از کرم های ضد آفتاب استفاده کرد . چرا که  در تولید کرم های ضد آفتاب ترکیباتی به کار رفته است که مناسب استفاده در پوست های سالم می باشد . بنابراین تا قبل از بسته شدن کامل منافذ پوستی نباید این ترکیبات را مورد استفاده قرار داد .

بعد از انجام درمارولینگ تا 48 ساعت در معرض نور خورشید قرار نگیرید ، به طور مستقیم و با فاصله کم در رو به روی لامپ های کم مصرف ، مانیتور و ... نباشید . ( در این تایم از ضد آفتاب های مینرال و یا اکسید دو زنگ استفاده نمایید ) 

استفاده از محصولات آرایشی تا دو روز بعد از درمارولینگ منجر به قرمزی و التهاب پوست می گردد و ممکن است بهبود آن به مدت طولانی زمان احتیاج داشته باشد . بنابر این از استفاده آن بپرهیزید .

بعد از درمارولینگ از الکل ، غذاهای تند و نوشیدنی های داغ استفاده نکنید . به طور کل استفاده از نوشیدنی ها و مواد غذایی که منجر به افزایش التهاب و قرمزی پوست شوند . قبل و بعد از استفاده از درمارولر آب زیادی بنوشید و از مایعات خنک استفاده کنید . نوشیدنی هایی که دارای ویتامین سی هستند در ترمیم سریع تر پوست موثر خواهند بود .

استفاده از آب شیر برای شست و شوی پوست ، بلافاصله بعد از درمارولینگ ممکن است منجر به بروز عفونت و آلودگی های پوستی گردد که این موضوع به خصوص در درمان های عمیق صدق می کند . بنابراین اگر قصد شست و شوی صورت خود را دارید بهتر است از سرم های نمکی استفاده کنید . اما بهتر است تا 24 ساعت از شستشو پرهیز کنید .

بعد از استفاده از درمارولر و ورود سوزن های ریز به درون پوست ، طبیعتا پوست ناحیه تحت درمان خشک می شود . در این زمان می توانید از کرم های ترمیم کننده استفاده کنید تا تعادل در پوست شما ایجاد شود و خشکی آن بر طرف گردد . می توانید از انواع ماسک های خنک کننده یا کمپرس آب سرد بعد از درمان استفاده کنید .

استفاده از ماسک های خنک کننده یا کمپرس آب سرد کمک می کند جریان گردش خون کاهش پیدا کند و در نتیجه روند ترمیم با سرعت بیشتری انجام گیرد 

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها
whatsapp